دوشنبه ۲۷ شهریور ۰۲

کیف پول بیت کوین چیست؟

۲ بازديد

کیف پول بیت کوین چیست؟ بهترین کیف پول های بیت کوین کدامند؟ شاید ده سال پیش کسی مثل امروز به بیت کوین بعنوان یک دارایی با ارزش اهمیت نمیداد اما امروزه این موضوع به کلی فرق کرده و وقتی هر عدد بیت کوین بین 20 تا 70 هزار دلار در نوسان هستش باید خیلی به نگهداری درست و اصولی اون در یک کیف پول اهمیت بدیم. در اصل هدف از ساخت بیت کوین اهمیت دادن به موضوع غیرمتمرکز بود که لازم نباشه برای دارایی هامون دنبال یک واسطه باشیم که اون ها برای ما اون رو نگهداری کنن. در نگاه اول این باعث میشه خیلی ها به بیت کوین و این طرح خوبش افرین بگن. اما در بخش دیگه قضیه میشه این رو دید که خیلی از افراد هنوز با نحوه نگهداری درست و اصولی این ارزهای دیجیتال آشنایی ندارن و همین باعث میشه هکرها همیشه در کمین باش و از کمترین بی توجهی افراد سوء استفاده کنن و خیلی ها خیلی راحت دارایی های دیجیتال شون رو از دست دادن بدون اینکه بدونن کار کی بوده.

برای همین هم باید در قدم اول ورود به این بازار در مورد انواع کیف پول بیت کوین و نحوه نصب صحیح و اصول امینتی انواع کیف پول بیت کوین اطلاعات خوب و جامعی کسب کنیم و نقش کلمات بازیابی کیف پول ها و کلمات عمومی و خصوصی رو کامل بدونین. کیف پول بیت کوین در انواع مختلفی هستش که در این مقاله بظور کامل اون ها رو توضیح دادیم. در اصل کیف پول های ارز دیجیتال نقش حساب های بانکی رو دارن که باید بشدت ازشون مراقبت کنیم.

هممون عادت کردیم پول های کاغذی مون رو برای اینکه سالم و تمیز بمونن داخل یک کیف پول نگهداریم. چون یکی از راه های نگهداری از پول، نگهداری از اون در یک جای مناسب مثل یک کیف پول هستش. در دنیای ارزهای دیجیتال هم برای نگهداری سرمایه مون نیاز به کیف پول داریم. این مقاله در مورد اینه که کیف پول بیت کوین چیست؟ چون اگه بیت کوین داریم باید بدونیم که اون رو تو چه کیف پولی نگهداریم که امن باشه. دلیلش هم اینه که قیمتش در زمان نوشتن این مقاله بالای 32000 دلار هستش و قبلش هم بالای 64000 دلار بوده و به پول خودمون حساب کنیم هر بیت کوین پول خیلی زیادی رو شامل میشه. در این مقاله به هر چی که در مورد کیف پول BTC چیست؟ میپردازیم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.