دوشنبه ۲۷ شهریور ۰۲

بیت کوین چیست؟

۲ بازديد

بیت کوین چیست؟ سوالی که هر مشتاق یا کنجکاو بازار اارزهای دیجیتال برای اولین بار از شما خواهد پرسید یا شاید سوال خودتون بود در چند سال گذشته و دوست داشتید صفر تا صد اون رو بدونین. در جواب باید بگیم که هر چند سال همیشه انقلاب هایی رخ میدن که کل یک صنعت رو تغییر میدن. مثلا در حوزه شبکه های اجتماعی اینستاگرام همه چیر رو امروز تحت الشعاع خودش قرار داده یا در در صنعت فیلم شبکه هایی مثل نت فلیکس و غیره.

اما موضوع مورد بحث ما در این مقاله پادشاه ارزهای دیجیتال هستش که سرنوشت و قضیه اش کمی با همه انقلابی های دیگه فرق داره چون که اولا داره با چیزی مقابله میکنه که سال ها دولت ها ازش حمایت کردن. ثانیا همه ما صاحبان انقلاب ها رو می شناسیم و در مورد بیت کوین هیچ کسی نمیدونه ساتوشی ناکاموتو کیه که این ارز رو برای اولین بار به کل دنیا معرفی کرد.

این روزها همونطور که میدونیم سازمان های زیادی از بیت کوین حمایت میکنن و کشورهایی هم هستن که باهاش مخالفن. جاهایی هستن که حقوق کارمندها رو هم با بیت کوین میدن و در جاهای دیگه ای هیچ معامله ای از این ارز رو قانونی نمیدونن.

کشورها و سازمان هایی سالانه میلیاردها دلار از استخراج بیت کوین درامد کسب میکنن و برای بعضی از کشورها این تکنولوژی و فناوری غیرقابل قبول هستش. شاید برای شما هم موضوع بیت کوین کمی بحث برانگیز باشه که چی هست چرا اینهمه حرف و حدیث در موردش هست؟

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.