دوشنبه ۱۰ مهر ۰۲

آینده بیت کوین چیست؟

۲ بازديد

آینده بیت کوین چیست؟ موضوعی که میخواهیم در این مقاله کامل بهش بپردازیم. در تحلیل فاندامنتال در ارزهای دیجیتال یکی از نکات خیلی مهمی که باید بهش توجه داشته باشیم برنامه ها و آینده اون ارز دیجیتال هستش. مسلما در مورد یک ارزی مثل بیت کوین هم این قضیه خیلی مهمه و باید بهش توجه داشت. مسلما هیچکسی روزهای اول تصور همچین قیمتی رو برای بیت کوین نداشت و گر نه کسی که ده هزار بیت کوین رو برای یک پیتزا پرداخت کرد هیچوقت همچین کاری رو نمیکرد. یا جدیدا مدیر عامل صرافی بیت کوین گفتش که در سال 2018 فکر میکردیم که 20 هزار دلار برای هر بیت کوین رقم خیلی بالایی هستش و در سال 2022 این رقم رو خیلی کم میدونیم برای این ارز. و این یعنی بازار ارزهای دیجیتال در حال رشد هستش.

سرمایه گذاری ده ساله در کل روی این ارز شما رو به فرد ثروتمندی تبدیل میکرد. ولی اینکه در ده سال اینده هم دوباره این اتفاق میفته یا نه رو باید درست حسابی بررسی کنیم از الگوریتم اثبات کار بیت کوین که امروزه بخاطر مصرف بالای برق ماینرها به یک چالش تبدیل شده یا مقیاس پذیری پایین این ارز و سایر موارد... در این مقاله بطور کلی به آینده بیت کوین نظری خواهیم انداخت و نکات مهم این موضوع رو به شما یاداوری خواهیم کرد که مسلما خیلی برای شما مفید خواهد بود.

 14 سال از ظهور ارز دیجیتال بیت کوین میگذره و اولین رمزارز بازار کریپتوکارنسی همچنان نوآوری جدیدی محسوب میشه. و به همین خاطر هنوز شک و تردیدهای زیادی در مورد آینده اون وجود داره. طرفداران بیت کوین خوشبینی زیادی بهش دارن و در مقابل مخالفان سرسختش ادعای زیادی در مورد نابودی بیت کوین مطرح میکنن.اما به نظر شما خرید بیت کوین یا فروش بیت کوین در این برهه زمانی کار درستی هست؟

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.